Jak objednat a přežít pobyt v Krušnohorském penzionu Javor

Na této stránce najdete:
Jak postupovat při objednání pobytu. Jak poptat a zarezervovat pobyt. Nabídka pobytu a objednávka. Zaslání ubytovacího poukazu – voucheru. Platba za pobyt a služby. Příjezd a odjezd z penzionu. Stravování: snídaně a způsob objednání večeře. Kdo nebo co je Alfred a jak vám může pomoci. Ubytovací řád.

Jak objednat pobyt v penzionu

Poptávka / rezervace pobytu

     Nejjednodušší způsob uskutečnění poptávky je vyplnit formulář Poptávka. Odkaz na tento formulář se nachází v pravém horním rohu vedle menu a na konci každé stránky.
     Pokud vám tento způsob z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, napište e-mailovou zprávu (viz kontakty), nebo volejte na telefony  728 479 709 nebo 606 728 170. Tyto telefonní linky máme vzájemně přesměrovány, takže se určitě dovoláte, občas to chce jen trochu trpělivosti.
     Zvláštní požadavky (např. zapůjčení dětské postýlky …), prosím, připište ve formuláři do kolonky „Komentář nebo zpráva“.

Nabídka a podmínky pobytu

     Po obdržení vaší poptávky vám požadovaný počet míst zarezervujeme a pošleme vám cenovou nabídku. Tato nabídka bude platná většinou 2 dny. Pokud do té doby nepotvrdíte objednávku bude rezervace zrušena. Jestliže pro rozhodnutí budete potřebovat více času, sdělte nám to, ve většině případů budeme váš požadavek akceptovat.

Objednávka pobytu

  • Pomocí e-mailu: jako odpověď na náš e-mail s nabídkou. Stačí uvést: „Závazně objednávám“.
  • Telefonem: (728 479 709; 606 728 170).

Poznámka: všechny telefony máme propojeny, stačí vydržet.

Ubytovací poukaz - voucher

     Když budeme mít vaši e-mailovou adresu zašleme vám ubytovací poukaz. Zde je, kromě jiného, uvedena výše a způsob úhrady zálohy a odkaz a přístupový kód na „Alfreda“. Alfred je pomocník pro bezkontaktní styk s recepcí. (viz níže)

Platba zálohy

     Většinou požadujeme minimálně 50% zálohu. V ubytovacím poukazu je uvedena výše požadované zálohy, způsob a informace k provedení platby a lhůta k jejímu zaplacení.

Po zaplacení zálohy je rezervace ubytování oboustranně závazná.

Pobyt v penzionu

Příjezd do penzionu (Check-in)

     Standardní příjezd (Check in) je mezi 16. a 18. hodinou. Pokud předpokládáte příjezd v jiném čase, prosím, informujte nás o tom předem.
     Při příchodu předložíte Vaše občanské průkazy k zapsání do knihy ubytovaných nebo jen ke kontrole, pokud jste využili „Alfreda“.
     Současně Vám bude předložen účet k zaplacení ceny (popř. doplatku) za ubytování. Pokud jste ubytování nezaplatili předem převodem, budete potřebovat hotovost nebo platební kartu.
     Po zaplacení pobytu dostanete klíč od pokoje, který zároveň slouží k odemčení vstupních dveří a lyžárny / kolárny.
     Na pokoji jsou umístěny kožené desky, kde se dozvíte potřebné informace o chodu penzionu ubytovací řád a pár užitečných informací.

Stravování

Náš penzion není přizpůsoben k tomu, aby si zde hosté sami vařili. Nenajdete zde chladničky na pokojích ani kuchyňku s vařičem. Výjimkou je nápojový automat na přípravu teplých nápojů, umístěný a celodenně k dispozici v jídelně.

Snídaně

Doba podávání snídaně je mezi 8 a 10 hodinou ranní.

     Snídaně je podávána formou bufetu. Ze studené kuchyně zde najdete uzeniny, sýry, zeleninu, vejce, džemy, nutelu, paštiky, máslo, med, müsli a jogurty. V teplé kuchyni jsou k dispozici vejce a uzeniny. Ze studených nápojů vždy dva druhy džusů, voda a mléko. Z teplých nápojů káva, mokačíno, kapučíno, čokoláda a různé druhy čajů. Jako pečivo je vždy chléb, rohlíky.

Oběd

Obědy neposkytujeme.

V naprosté většině naši hosté po snídani vyrážejí na tůry a vracejí se až k večeři.

Večeře

     Večeři připravujeme na základě objednávek hostů.
     Každé ráno je při snídani vyvěšeno menu, kde jsou 3 jídla + polévka. Pokud se rozhodnete pro některé z jídel, nahlásíte nám váš výběr a hodinu, na kterou chcete večeři připravit.
     Jestliže budete chtít večeři v den příjezdu, je třeba si toto domluvit při objednání pobytu.

Odjezd z penzionu (Check-out)

     Standardní doba opuštění penzionu je do 10:00. Pokud budete chtít zůstat déle (třeba si udělat ještě výlet), většinou vám vyhovíme. Podmínkou je, že po vás hned nenastupuje další host. Ale i v tomto případě vám vyjdeme, jak jen to bude možné, vstříc.

Co musíte udělat na pokoji před odjezdem?

     Jednoduše: nic. Nemusíte svlékat povlečení ani vynášet odpadky. Prostě, až budete sbaleni, zamknete pokoj a klíč odevzdáte na recepci.

Platba za útratu v průběhu pobytu

     To pochopitelně platí v tom případě, že již máte vyrovnaný účet za útratu během pobytu. Vytiskneme vám účet, kde budete mít veškerou útratu za celý pobyt a po jeho odsouhlasení účet uhradíte hotově, nebo platební kartou.

Jak přežít pobyt v penzionu

Pravidla pobytu v penzionu se řídí Ubytovacím řádem. Každý host je povinen se s ním seznámit a se jím řídit. Jeho plné znění ke stažení naleznete zde

Ubytovací řád naleznete též na nástěnce u vstupu do penzionu a v deskách na pokoji.

Kdo je Alfred a jak vám může pomoci

     Alfred je pomocník pro bezkontaktní styk s recepcí.
     Aplikace funguje v rámci webového prohlížeče a host se ke správě rezervace přihlásí na adrese app.myalfred.cz pomocí unikátního Kódu rezervace. Tento kód najdete v ubytovacím poukazu.
     Alfred Vám před příjezdem zašle e-mail s výzvou na provedení online check-inu (přihlášení hosta).
     To pro vás znamená, že při příjezdu se již pouze prokážete průkazem totožnosti, nebudete muset čekat, až si Vás na recepci zapíšeme.

Pokud toto neprovedete, den před příjezdem obdržíte ještě jednu výzvu přes SMS.